آســــو

تا افق را نظاره خواهم کرد.

آســــو

تا افق را نظاره خواهم کرد.

بهتر و بهتر می‌شه

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۱۷ ب.ظ

باید نذارم که ذوقم بمیره. این رو به زهرا اون روز گفتم اما نمی‌دونم خودم چقدر بهش پایبندم و یا می‌تونم که باشم. مسئله اینه که براش تلاش کنم. مثلا امروز باید قبل رفتن به خونه برم شهرکتاب، توش بچرخم و دنبال عیدی بچه‌ها باشم. باید طرح‌های پینترستی رو پیدا کنم و نقاشی‌کردنش رو شروع کنم. عید نزدیکه و باید حواسم باشه به خودم. سال ۱۴۰۳ همون سالیه که باید حواسم به خودم باشه و برگردم به آسو و معیارهاش.

مهم‌ترینش نقاشی‌کشیدن و نامه‌نوشتن برای عزیزترین آدم‌های زندگیمه.

 

  • فاطمه رمضانعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی