آســــو

تا افق را نظاره خواهم کرد.

آســــو

تا افق را نظاره خواهم کرد.

اشتباه کن و نترس. برای ۳۹۴۵۸۵۹بار

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

من در زندگی اشتباهات کمی نکردم. آدم‌های دورم هم اشتباهاتم رو خیلی وقت‌ها به روم نیاوردن و بهم اجازه دادن مستقل باشم، مستقل تصمیم بگیرم و پای اشتباهاتم وایستم. جنبه‌های خوبی هم داشته. اینکه به تجربه‌‌های مختلف نه نگفتم. حاضر بودم تجربه کنم و اشتباه کنم و نترسم. نمی‌خوام خوب‌بودن این اتفاق رو رد کنم اما مسئله اینه که وقتی خسته‌ام و بیحال. وقتی نمی‌تونم برای خودم بجنگم اشتباهاتم میاد جلوی چشمم. دلم می‌خواد کسی بود که مسئولیتش رو به عهده می‌گرفت و همه‌چیز رو قبول می‌کرد و من یه گوشه می‌نشستم و ارد می‌دادم. اما دیشب داشتم فکر می‌کردم آسوی واقعی کیه؟ آسوی واقعی ترجیح می‌ده اشتباهاتش جلوی چشمش باشن. که یادش بمونه زخم خورده، اشتباه کرده، جاهایی عجله کرده و جاهایی هم بیخیال شده و جا زده. تا چند وقت پیش فکر نمی‌کردم زورش رو داشته باشم که به آسوی عادی برگردم. فکر می‌کردم باید تا ابد یا زمان‌های خیلی دور نقش دومم رو بپذیرم و نقاب به صورت بمونم. اما این روزها، با تموم خستگی‌هاش و درگیری‌هاش احساس می‌کنم آسو هنوز زنده‌ست. هنوز می‌تونه نفس بکشه، می‌تونه بجنگه یا دلش می‌خواد که بجنگه. خود این قدم رو به جلوییه.

  • فاطمه رمضانعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی